Brakovi pucaju zbog nje, a u Srbiji ženama pada mrak na oči kad ju vide, muškarci se pod noge njoj bacaju – ova djevojčica sa siškama je danas neviđena riba, past ćete u trans kad vidite ko je!!!

Ova simpatična djevojčica na slici smatra se jednim od najatraktivnijih modela u regiji.
Donedavno je uživala u ljubavnoj romantici s nogometašem Ademom Ljajićem, a svojedobno se zabavljala s tenisačem Viktorom Troickim. Još nedavno su je emocionalno povezivali s Duškom Tošićem. Znate li tko je ovo? Vjerojatno ste već pogodili da je to Sofija Milošević.
Sofia je putem Instagrama objavila sliku koja podsjeća na njezinu mladost i djetinjstvo.
“Ovo je samo moj brat koji mi je proslijedio sliku malene Sofije i moje mame”, napisala je u opisu. Usput, širom regije proširile su se vijesti da je Sofija kontaktirala tenisača Damira Džumhura, no ona se ubrzo oglasila i otkrila da navodi nisu istiniti.
Sve je počelo kada je Sofija preko Instagrama stigla do Instagrama, a zatim je preuzela isječak iz kluba u kojem su se ona i Damir zabavljali. Atraktivna manekenka tada je odlučila razjasniti o čemu se radi.
-Damir mi je prijatelj, nekoliko puta sam objavljivla fotografije i videozapise s njim. Ništa se nikad nije dogodilo između nas, samo smo prijatelji. Vjerujem da neke djevojke imaju želju biti s njim, tako da se tako žele osvetiti. Bit ću tako dobar da ću poslati kandidate na njegovu adresu “, rekla je, komentirajući njihove navode.

Nema komentara:

Objavi komentar